środa, 16 grudnia 2015

Nowy start / New beggining

Miałam tutaj "mały" przestój :)

Co nie znaczy, że miałam przerwę w blogowaniu - pisałam tutaj: autenticofanatico.blogspot.com

Mój plan na slow home w ciszy tego bloga dojrzewał, rozpoczęła się jego realizacja a teraz mam ochotę zacząć o nim opowiadać.
Blog, który piszę jako Autentico Fanatico był/jest poświęcony tylko malowaniu mebli farbami kredowymi Autentico Vintage Chalk Paint a moje działania wychodzą poza tę sferę. W przestrzeni tamtego bloga nie ma miejsca na inne tematy, tamten blog to swoista broszura, pomoc dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o malowaniu farbami kredowymi, zacząć pracę z farbami Autentico. Pokazuję tam i opisuję podstawowe zasady, techniki, proste projekty.
Poza tamtym blogiem działo się o wiele więcej i na to wszystko miejsce będzie tutaj :)
Stare posty w większości usunęłam, ukażą się ponownie w odświeżonej wersji. I będą nowe tematy, nowe sprawy, którymi żyję, o których myślę i o których chcę mówić.

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz