wtorek, 23 sierpnia 2016

Kolor TYPEWRITER - Malowanie mebli / Painting furniture - kolory farby mlecznej / MMS Milk Paint colors

Znów na zwolnieniu, bo naprawdę zwolnić powinnam. Uspokoić myśli i dać ciału odpocząć. Jednocześnie jednak bezruch wprowadza mnie w bezczas, gubię godziny i dni, więc muszę zrobić jakiś plan, ustalić sama z sobą jak mają wyglądać najbliższe tygodnie, miesiące, ale też na powoli i ostrożnie, odkładając ambitne projekty na czas późniejszy. Siódmy miesiąc ciąży rządzi się swoimi prawami, pewne tematy muszą poczekać na swój czas, bo teraz dzieją się rzeczy ważniejsze :)

Mam do przerobienia m.in. niewysoką komodę, która stoi w sypialni oraz drewniany stołek i myślę sobie, że jak tylko poczuję się lepiej to właśnie te przedmioty pomaluję jako pierwsze. I to nie na byle jaki kolor, tylko na czarno, kolorem Typewriter od Miss Mustard Seed's MIlk Paint, z matowym wykończeniem, najlepiej olejem konopnym, czyli Hemp Oil od Miss Mustard Seed.

Bardzo podoba mi się wykończenie, jakie można uzyskać dzięki zaimpregnowaniu olejem farby mlecznej. To mój ulubiony typ wykończenia farby mlecznej, satynowy, ciepły w dotyku, naturalny. Dodatkowo uwielbiam zapach oleju konopnego, praca z nim to sama przyjemność a ręce po olejowaniu mam miękkie i zadbane jak rzadko kiedy :)

Komoda malowana kolorem Typewriter i zaimpregnowana Hemp Oil
żródło:
http://createandbabble.com/painted-dresser-with-milk-paint/

Typewriter to czerń idealna, lekko przełamana. Nazwa koloru odwołuje się do koloru dawnych maszyn do pisania (po ang. typewriter to właśnie oznacza).
Idealnie wg mnie ten kolor wygląda na meblach wykonanych z ciemnego drewna, z wyraźnymi przecierkami, które odsłaniają brąz malowanej powierzchni. Jak na poniższych zdjęciach - cudnie!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz