czwartek, 25 sierpnia 2016

Kolor TYPEWRITER - Malowanie mebli / Painting furniture - raz jeszcze / once again

Tak, zdecydowanie Typewriter to kolor, który mnie wzywa.
Jak widzę taką pracę, jak poniżej to mam wielkie pragnienie chwycić za pędzel i malować. Jeszcze trochę i nikt mnie powstrzyma - piękna jest ta czerń!
Ciekawe jest zestawienie malowanego mebla z nóżkami, które zostawiono w oryginalnym wykończeniu. Zwłaszcza z takimi ładnymi nóżkami ;)


https://www.instagram.com/p/BJh2qAEAUJO/
Co poza tym? Nie jestem chwilowo zbyt robotna czy obrotna, ale nową dostawę farb mlecznych Miss Mustard Seed's Milk Paint wprowadziłam do sklepu internetowego, więc zakupy można robić bez ograniczeń - www.hemma.pl. Niedługo dodam też jedną nowość: będzie nowy olej w ofercie!

Myśli natrętnie krążące wokół spraw, na które nie mam wpływu, gaszę zapachem późnojesiennego powietrza w ogródku. Znów mam swoją ulubioną porę roku za oknem - uwielbiam końcówkę sierpnia i cały wrzesień, to najlepsze wg mnie dni i tygodnie. Zwłaszcza odkąd 1 września nie muszę maszerować do szkoly :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz