poniedziałek, 12 grudnia 2016

Kolory MARZIPAN i BOXWOOD - promocja grudniowa #kolorymiesiaca

Grudzień. Wyjątkowy miesiąc. Dla mnie czas podsumowań, spojrzenia wstecz na kończący się rok. Dużo się wydarzyło. Sprawy planowane i nieplanowane, wydarzenia wyczekane i takie które zaskoczyły. Ważny to był rok dla mnie. Zawodowo wiele się wydarzyło w pierwszej połowie roku, w drugiej połowie roku byłam skoncentrowana głównie na rodzinie i domu, zwłaszcza domu, ponieważ głównie w nim czas spędzałam czekając na narodziny dziecka. Najmłodsza pociecha ma już kilka tygodni, wiec mimo czasu jej poświęcanego, jestem w stanie ogarnąć trochę mój mały sklep internetowy. Zachęcam więc gorąco do odwiedzenia strony www.hemma.pl!

Grudzień to miesiąc, w którym dwa kolory farb Miss Mustard Seed's Milk Paint są w promocji Kolory Miesiąca



Marzipan to jasny, cudowny kolor. 


Marcepan, słodki przysmak, był inspiracją dla tego koloru. Pyszny, ciepły, migdalowy kolor. Złamana biel z odrobiną beżu. Wspaniale wyglada w zestawieniu z bielą koloru Ironstone. Marzipan to idealny kolor dla osób, które chcą pomalować mebel na jasno, ale nie na biało.

Boxwood to farba w kolorze pięknej bukszpanowej, głębokiej zieleni.


Boxwood to głęboka ciemna zieleń. W zależności od wybranego wykończenia (wosk jasny, ciemny, biały lub olej konopny) może być bardziej wyrazisty lub subtelny.
Kolor Boxwood wymieszaj z kolorem Grain Sack, aby uzyskać kolor "aqua" (cyjan; szaroniebieski). Boxwood idealnie współgra z kolorem Lucketts Green w malowaniu warstwowym, z przecierkami. 

Pozdrawiam serdecznie,
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz